Retourbeleid

Wilt u uw aankoop ruilen of retourneren? Wij helpen u graag! Ruilen of retourneren kan tot 14 dagen na de leveringsdatum.

Omruilen of retourneren doet u via de volgende link: Omruilen of Retourneren.

Is retourneren gratis?
Retourzendingen zijn op eigen kosten, afhankelijk van de koerier en het land van waaruit u uw pakket terugstuurt.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder enige reden kunt retourneren. Items moeten aan ons worden geretourneerd in een ongedragen en ongewassen toestand, geschikt voor wederverkoop met labels die nog steeds zijn bevestigd. Verzendkosten voor bestellingen buiten Nederland worden niet gerestitueerd.

Hoe lang duurt het om een product om te ruilen?
Als u aangeeft dat u een product wilt ruilen wanneer u uw retourzending registreert, zullen we hier onmiddellijk mee aan de slag gaan. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat uw ruiling binnen een paar dagen is voltooid.

Wat kan ik doen als mijn ruilproduct niet langer beschikbaar is?
Neem contact op met ons klantenserviceteam om de mogelijkheden te bespreken. We zullen u een update geven over wanneer we verwachten het product weer op voorraad te hebben. Als u uw retour al heeft verzonden en het product is uitverkocht, nemen we contact met u op en werken we samen aan een passende oplossing.

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden om mijn retourzending te registreren?
Uw bestelnummer is te vinden in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen na het plaatsen van uw bestelling. Dit is een code van vijf cijfers. Als u deze e-mail niet heeft ontvangen, helpt onze klantenservice u graag verder.

Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd is?
Het kan helaas voorkomen dat een product wordt beschadigd tijdens verzending of productie. We lossen dit natuurlijk graag voor u op. Stuur een bericht naar info@blaqueproducts.com met een foto van het defecte product. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om een oplossing te vinden.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?
Zorg ervoor dat u uw retourzending binnen de periode van 14 dagen aanlevert. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet lukt, bieden wij u de mogelijkheid om het product om te ruilen voor een vervangend item of een voucher. Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.

Hoe lang duurt een restitutie?
We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retourzending in ons magazijn verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Met de track en trace die u ontvangt bij uw retourzending kunt u zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Vanaf dat moment starten de 10 werkdagen. Zodra de restitutie is verwerkt, ontvangt u een bevestigingsbericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.